1/04/2012

Dap Dap Dapidi Dap Dap.

Tumblr_lvau79xq581qbgirto1_500_large
Assalamualaikum and hello my dearest stranger, ceh. hahaha. ok so sekolah dah mula, how's your school? best tak? mesti lah best kan. saya pun best jugak sebab saya boleh jumpa kengkawan baik saya macam yaya mina syasya sarah. oh memang best lah sekolah, yeah i know sekolah tu memenatkan kita but best ape.. erhm, saya baru darjah 5 ok T_T upkk. emm, saya kena update seminggu sekali sahajalah because you know, school -,- and this end of february, saya nak pergi Indonesia. kekeke. tak sabarnyaa. nant boleh cerita kat kawan yang sy baru pergi 2 tempat oversea XD haha lol. yeah yg first tu singapore, and then second indon. kikiki. k saya tak menunjuk k! -,- cakap pasal sekolah.. sekolah best!

TAPI..

TAPI tu TAPI, Tapi ape? tapi homework lah! banyak gila kut homework! kelmarin baru first day school kan, cikgu suruh buat essay! harini pulak cikgu suruh buat a wonderfull place i would like to go! oh my god memang susah lah jd year 5 -,- gagaga, ape2 pun, sy kena focus kpd pelajaran betul2lah. dah lah, nak buat homework, ade 2 lagi tak siap, chiouu!


Thanks Yous! follow gak eh :)

No comments: